Avatar billede donis5 Nybegynder
09. juli 2008 - 18:10 Der er 4 kommentarer

usb boot der automatisk formaterer eller bare ved få klik

Hej

jeg skal cleane en MASSE maskiner, de understøtter boot fra USB.

jeg leder efter en SIMPEL ENKEL måde hvor jeg smider sticket i, booter måske trykker accept eller OK hvor efter den.

1) fjerner partitionen
2) eller quick formaterer

der ligger ikke noget farligt på diskene, så de skal bare cleanes på den hurtigeste måde.

nogle forslag ?

jeg kan ikke programmerer eller bygge autoexec selv osv.

Jeg søger en komplet løsning

Ps. jeg har søgt google igennem, og har også fundet programmer, men typisk er det sådan nogle "nasa" godkendte som bruger 3 dage på at vende alle bytes. og det er ikke den løsning jeg leder efter.

Nogle bud ?
10. juli 2008 - 07:01 #1
(Må det være en bootbar CD?)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2008 - 07:43 #2
Uanset om du

1) fjerner partitionen
2) eller quick formaterer

er det nu ret misvisende at tale om at "Cleane" det er ikke umagen værd data vil kunne gendannes på under 1 minut
10. juli 2008 - 19:50 #3
... for alm. "amatører" er HD'en jo tom og det er så det...

"der ligger ikke noget farligt på diskene" ...
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2008 - 18:00 #4
"der ligger ikke noget farligt på diskene" Hvem ved noget om det??