Avatar billede jhr Nybegynder
11. december 1999 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Keyboard-short cuts.

Jeg vil gerne optimere brugen af Notes for mine brugere, og vil derfor gerne supplere nogle af default-shortcutsene, med nogle som jeg opretter.
Ex. Ctrl-Y laver opslag i en bestemt database, eller Ctrl-D laver mail på baggrund af bestemte adresser markeret i adressedatabase.
Hvordan kan det løses?
Avatar billede jfbm Nybegynder
18. april 2000 - 13:27 #1
Så vidt jeg ved, er der ingen mulighed for selv at lave shortcuts i notes.
Avatar billede heister Nybegynder
27. maj 2000 - 19:12 #2
Det kan det ikke (der er ingen måde atb gribe ind i Notes' måde at håndtere keyboard shortcuts på), dog har jeg med lidt success grebet nogle tastatur tast i en application ved at bruge en ekstern C++ applikation.

Mikkel Heisterberg
Avatar billede jhr Nybegynder
10. juli 2000 - 13:17 #3
Man kan bruge send-keys i de enkelte databaser...