Avatar billede jasker Nybegynder
08. juli 2008 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan trækker man sit spørgsmål tilbage

hvordan trækker man sit spørgsmål tilbage, hvis man har "fået/fundet" svar på det ønsket spørgsmål. ?????
Avatar billede mugs Novice
08. juli 2008 - 20:11 #1
Hvis der ikke er kommet brugbare løsninger, lægger du selv et svar og accepterer det. Du bør dog komme med en forklaring og løsning på dit problem.
Avatar billede mugs Novice
08. juli 2008 - 20:11 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juli 2008 - 07:26 #3
Spørgsmål der omhandler eksperten er gratis, læg selv et svar og luk dette spørgsmål,
Du kan ikke slette et spørgsmål, kun gøre som mugs skriver.
Avatar billede jasker Nybegynder
09. juli 2008 - 23:16 #4
ok. så har jeg forstået det jeg gør bare som nu :)