Avatar billede zareba Nybegynder
08. juli 2008 - 18:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

System.out.println() i Eclipse?

Hejsa

Jeg har lige download Eclipse og installeret plug-in'et EclipseME (For J2ME). Jeg har aldrig prøvet eclipse før.

Mit problem er at jeg ikke kan på eclipse til at udskrive til console winduet med System.out.println.

Nogle der kan hjælpe???
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2008 - 04:12 #1
Jeg her aldrig haft problemer med at få System.out.println vist.

Jeg antager at:
- du er i Java perspektiv
- du arbejde med en Java SE app (Java ME har næppe System.out.println)
- du har oprettet project og class normalt
Avatar billede zareba Nybegynder
09. juli 2008 - 13:07 #2
Jeg er i java perspektiv, og jeg arbejder med J2ME som er til mobillen og System.out.println virker fint når jeg compiler med WTK 2.5.2. Jeg har oprettet projectet med 'J2ME Midlet Suite' som kommer med 'eclipseME'.
Avatar billede zareba Nybegynder
18. januar 2011 - 23:52 #3
lukke tid