Avatar billede flyver23 Nybegynder
08. juli 2008 - 15:09 Der er 1 løsning

Importer data og afbryd låsning af kilden

Hej Eksperter.
Jeg har et regneark(A) hvori jeg vil importere data fra et andet regneark(B).
Problemet er at når jeg importerer fra B til A, så er B låst indtil jeg lukke A.
Er der nogen måde hvor jeg undgår denne låsning.
Jeg ønsker kun at importere et øjebliks billede af indholdet i B.

Min forbindelses forespørgsel ser sådan ud.
Jeg har forsøgt med forskellige Mode="XX" uden held. Er der andet man kan gøre?

Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;User ID=Admin;Data Source=T:\TrafikTal\BRONET\Excel\uger.xls;Mode=ReadWrite;Extended Properties="HDR=YES;";Jet OLEDB:System database="";Jet OLEDB:Registry Path="";Jet OLEDB:Engine Type=35;Jet OLEDB:Database Locking Mode=0;Jet OLEDB:Global Partial Bulk Ops=2;Jet OLEDB:Global Bulk Transactions=1;Jet OLEDB:New Database Password="";Jet OLEDB:Create System Database=False;Jet OLEDB:Encrypt Database=False;Jet OLEDB:Don't Copy Locale on Compact=False;Jet OLEDB:Compact Without Replica Repair=False;Jet OLEDB:SFP=False

Hilsen Flyver23
Avatar billede flyver23 Nybegynder
19. december 2008 - 15:08 #1
Ingen svar