Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
22. juni 2001 - 11:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med import af lyd.

Når jeg prøver at importere en wav fil skriver den:
One ore more files were not imported because there where problems reading them.

Jeg har røvet at åbne den som Open library og det virkede heller ikke!

Filen en en alm wav fil

?
Avatar billede srhansen Nybegynder
22. juni 2001 - 11:54 #1
Hvilket program vil du importere dem til ?
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
22. juni 2001 - 11:57 #2
Jeg får den fejl hvis wav-filen er markeret i f.eks. et windows-vindue, da Windows er klar til at afspille den (i den lille player i venstre side).

Ellers tjek om den er i brug i andre programmer end Flash.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. juni 2001 - 12:05 #4
DEr er altså flere versioner af Wav filer.
Avatar billede imp-utc Nybegynder
25. juni 2001 - 14:07 #5
Det kan ske du har inspillet den i noget andet en 16-bit 44.100 Hz... eller sådan noget...

//imp
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. juni 2001 - 14:22 #6
imp -

Det har ikke noget med bitraten på lyden at gøre. Det er forskellige lydcodecs, hvoraf en hel del altså ikke understøttes. :-(
Avatar billede imp-utc Nybegynder
27. juni 2001 - 09:26 #7
Neeeeegolarj-> Okio.. Lyd er ikke lige min stærke side, men ok, hvad er? *Gg*

//imp
Avatar billede sputnikken Nybegynder
02. juli 2001 - 19:42 #8
Prøv få fat i et lydprogram! F.eks. Goldwave! Der kan du importere din wav.-fil og gemme den! Når den er gemt skulle den helst kunne snakke med dit Flash-program! Håber det virker! ;)
Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
04. juli 2001 - 09:11 #9
Goldwave virker!