Avatar billede velin Nybegynder
07. juli 2008 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 kolonner af tekst i en div - kan det lade sig gøre

Hej

Jeg har lavet to divs side om side med tekst, jeg har tilføjet en scrollbar, da teksen er for lang til layoutet, men så kommer mit problem, for de to divs får hver sin scrollbar og det bliver jo lidt forvirrende at se på som bruger, teksten skulle jo helst følges ad når man scroller og med kun en scrollbar.

Kan man evt. lave 2 kolonner med tekst i en div, og med en enkel scrollbar eller andre muligheder ????

Tusind tak for hjælpen
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2008 - 21:57 #1
læg to divs ind i den div med scroll.
Avatar billede velin Nybegynder
07. juli 2008 - 22:22 #2
Hej Keysesoze

Det virker :-) havde jeg dog bare spurgt noget før, så havde jeg sparet nogle timer.

Tusind tak for hjælpen.

Smid et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2008 - 22:54 #3
svar :)