Avatar billede olenielsen Nybegynder
07. juli 2008 - 14:31 Der er 10 kommentarer

Pile i excel 2007

Jeg kan ikke få pile i excel 2007 til at stå øverst på et billede indsat i regnearket. Det var ikke et problem i tidligere versioner. Jeg har spurgt nogle "experter" men de kan ikke hjælpe mig.
Avatar billede znogen Nybegynder
07. juli 2008 - 18:55 #1
Er det 'billeder' af pile, der skal være ovenpå billedet?

eller er det en dynamisk løsning mht. pilene?
Avatar billede punjabski Nybegynder
08. juli 2008 - 11:09 #2
Umiddelbart ville jeg bare anvende pilene fra værktøjslinien "tegning" (vælg "vis", herefter "værktøjslinier" hvor du vælger "tegning")
Avatar billede olenielsen Nybegynder
09. juli 2008 - 14:23 #3
Jeg sætter et billede ind i excel og tager i symboler en pil til at markere et bestemt sted på billedet. Pilen gemmer sig bag billedet selvom jeg forsøger at få den til at stå forest. Du må gerne ringe til mig 21703497.
På forhånd tak
Avatar billede znogen Nybegynder
09. juli 2008 - 23:10 #4
Punjabski's løsning med at putte en "tegning" ovenpå dit billede, burde virke fint.
Avatar billede olenielsen Nybegynder
10. juli 2008 - 15:08 #5
Jeg kan ikke finde ikonet for værktøjslinier i excel 2007
Avatar billede punjabski Nybegynder
10. juli 2008 - 15:46 #6
Du klikker på fanen "vis" i den øverste menubar, herefter klikker du på "værktøjslinier", hvor du vælger "tegning". Herefter skulle pilene osv dukke op på skærmbilledet
Avatar billede olenielsen Nybegynder
10. juli 2008 - 19:05 #7
Jeg har ikke noget der hedder tegning under værktøjslinier. Kunne du prøve at ringe til mig i weekenden 21703497. Jeg må jo gøre noget forkert.
Avatar billede znogen Nybegynder
10. juli 2008 - 21:24 #8
Når du har 2007, har du allerede den nødvendige værktøjslinje!
under "indsæt" er der "figurer"  hvor du finder pile m.m.

Det kan anbefales at tage en hurtig brush-up via microsofts office guide(r)
Avatar billede olenielsen Nybegynder
13. juli 2008 - 15:28 #9
Jeg kan stadig ikke få pilen til at stå øverst, det vil sige synligt på det billede jeg har sat ind. Kan du give mig din mail adresse , så skal jeg sende et eksempel til dig. Eller ring til mig på 21703497, så kan jeg ringe dig op.
Avatar billede olenielsen Nybegynder
17. juli 2008 - 14:09 #10
Problemet er løst. Jeg skal insætte billede og ikke kopiere billede ind.