Avatar billede viper22 Nybegynder
22. juni 2001 - 11:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

opload billeder

jeg vil gerne kunne oploade billeder til min access database.

dvs. jeg vil kun indskrive stien til billedet i selve databasen , billedet vil jeg have oploadet til en anden mappe på serveren.

stien til billedet og andre oplysninger Indtaster brugeren via en <form> dimmer.

Hvordan kan brugeren sende et billede med ?

Jeg vil også gerne validere på billed-filen i same omgang så det kan undgås at brugere oploader alt for store filer samt sikre at det er gif eller jpg.

How?

Avatar billede cyb Nybegynder
02. juli 2001 - 14:40 #1
Er det en web application du laver ?
Avatar billede keysersoze Guru
02. juli 2001 - 14:47 #2
det kan jeg måske godt hjælpe med... hvilket oploadkomponent har du mulighed for at bruge?
Avatar billede viper22 Nybegynder
02. juli 2001 - 14:53 #3
øøh tak skal i ha, men jeg  harfundet en losning i mellemtiden uden oploadkomponent iøvrigt.
hvordan afslutter jeg så ??når der ikke er nogen svar jeg kan acceptere???
Avatar billede viper22 Nybegynder
02. juli 2001 - 15:01 #4
mmm nå ja sån\'
Avatar billede keysersoze Guru
02. juli 2001 - 15:06 #5
må vi se løsningen? evt send til kim@soze.dk
Avatar billede viper22 Nybegynder
02. juli 2001 - 15:14 #6
Avatar billede viper22 Nybegynder
02. juli 2001 - 15:16 #7
nice ikk\'?
Avatar billede viper22 Nybegynder
02. juli 2001 - 15:19 #8

her kan kildekoden downloadws : jeg har ikke helt fået den tjekket endnu, men det ser lovende ud syns jeg.
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=258