Avatar billede justincase1089 Nybegynder
05. juli 2008 - 10:11 Der er 4 kommentarer

Lave png billeder om til en mpeg

Hej

Jeg har brug for noget tredieparts software jeg kan bruge fra .Net til at konvertere png billeder (eller for den sag skyld hvilket som helst billedformat) om til en mpeg film. Om det er mpeg 1, 2 eller 4 er irrelevant. Er der nogen der kender et produkt der kan det? Brugt to dage på at lede, men uden held

MVH
  Justin Case
Avatar billede klaudi Ekspert
05. juli 2008 - 10:29 #1
Prøv at kigge her, der er lidt forskelligt til at lave slideshovs med, det må være det du mangler
http://www.dirfile.com/freeware/slideshow.htm

mvh klaudi
Avatar billede justincase1089 Nybegynder
05. juli 2008 - 18:37 #2
Med tredieparts software mener jeg selvfølgelg .Net assemblies af en eller anden slags, ikke forskellige slide show programmer. Med mpeg mener jeg selvfølgelig MPEG ... jeg ved ikke hvorfor forskellige slide show programmer skulle "være det jeg mangler" :-)

Please clarify

MVH
  Juatin Caae
Avatar billede j3ppah Novice
11. juli 2008 - 12:53 #3
altså du mangler et program der kan lave billeder om til film.... og det skal kunnekører via .net ?...

Altså der er jo et hav af programmer du kan lave billeder om til film med, men lige via .net aner jeg sku ikke
Avatar billede justincase1089 Nybegynder
11. juli 2008 - 16:55 #4
Oooohhhh maaaannnn :-)

Ja det skal kunne køre under .Net ... det er ikke et uheld jeg har skrevet det i mit initielle spørgsmål. Jeg aner det heller ikke .. det er derfor der er 200 point på højkant.