Avatar billede strit112 Nybegynder
04. juli 2008 - 23:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte mit operativsystem over på en anden hard disk?

Den ekstra Hard Disk som jeg havde siddende i min computer, stod af her for et par dage siden, så jeg tog ud og købte mig en ny.

Den nye jeg købte er SATAII, hvor den som mit operativsystem (Windows Vista Ultimate) bare er SATA.

Min nye hard disk er jo betydeligt hurtigere, er der en måde jeg kan flytte alt indholdet fra min nuværende hard disk (inkl. operativsystem med drivers og det hele) over på den nye hard disk?
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2008 - 16:48 #1
Hmmm

Hvisdu gørd et rigtigt, så kan det godt lade sig gøre, som jeghusker det gøres det således.

Først laver du en kopi fra den ene til den anden.
herefter fjerner du den gamle diske ig isætter den nye.
Så booter du maskinen med de originale cd rommer og laver en repair af det kopierede operativsystem.

Det skulle/kunne virke og da di ikke har slettet den gamle disk kan du altid gå tilbage. Prøv dig frem og vend tilbage hvis du har mere
Avatar billede strit112 Nybegynder
19. juli 2008 - 02:48 #2
Jeg opdagede at der med CD'en til min nye hard disk var software til at gøre det hele for mig =)