Avatar billede morten-1981 Nybegynder
04. juli 2008 - 17:32 Der er 6 kommentarer

Hente data fra DK-Hostmaster?

Er det muligt at hente data fra DK-Hostmaster ligesom www.netnationen.dk gør?

Jeg har fundet en gammel nyhed her, som måske leder lidt i den rigtige retning men kan ikke umiddelbart få det til at virke: http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=289

Den er måske lukket siden?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. juli 2008 - 22:33 #1
Hvad en registrator konto, kan du hente daglige opdaterede lister over .dk domæner.
Så hvis du kender en venlig person i et .dk registrator firma, så kan du måske få adgang til en sådan liste. :o)
Avatar billede morten-1981 Nybegynder
04. juli 2008 - 22:39 #2
Det var jeg ikke klar over :)
- Må se om jeg kan grave sådan en frem så.
Avatar billede morten-1981 Nybegynder
04. juli 2008 - 22:49 #3
http://www.eksperten.dk/spm/612302
Smart, smart :)

Hvis nogen kender en registrator, der ikke har noget mod at lave en forward på mailen med de oplysninger, så skriv lige... please ;)
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. juli 2008 - 06:49 #4
Jeg har måske nogle kontakter! :o)
Kontakt mig på msn: jakobdo {at] hotmail [dot} com
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
05. juli 2008 - 13:40 #5
Lige en hurtig indskydelse...

nu har dotDK jo vundet udbuddet på vedligeholdelse af de danske domainer og skubbet DK-Hostmaster af pinden... så hvor længe din løsning vil virke er sådan set ukendt. :/
Avatar billede morten-1981 Nybegynder
07. juli 2008 - 11:51 #6
Det er korrekt... lad os håbe at der sker et eller andet, der forhindre dem i at få den opbakning de har brug for :)