Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
04. juli 2008 - 10:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ferie billeder+Videoer på cd

Hej..

Jeg sidder og har store problemer med at få brændt de billeder of film ud jeg har taget på ferien.
Har prøvet med nero, men den tror at billederne er "film" så den sætter billeder ind i menu oversigten, og der kan den maks have 99.
Så er der andre programmer hvor man kan brænde dem ud på en lettere måde?
Menu´en er ikke et must!
Avatar billede uffesteenberg Novice
04. juli 2008 - 12:01 #1
Altså, hvis det bare er til alm. arkivering, så burde du da fint kunne gøre det i Nero, men husk så at brænde det som en data-cd ;-)
Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
06. juli 2008 - 08:38 #2
det endte det også med at jeg gjorde.. Men man burde da kunne lave en oversigts menu over filmene, og et "link" i menuen til alle billederne...
Avatar billede uffesteenberg Novice
06. juli 2008 - 09:16 #3
Hmmmm... er ikke helt bekendt med menu-funktionerne i de forskellige programmer. Men jeg skulle da mene, det kan lade sig gøre. Så det du vil have, er en menu med en indgang til hver enkelt film og en samlet indgang til billederne?
Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
06. juli 2008 - 14:17 #4
Lige nøjagtig... Det er det jeg godt kunne tænke mig..
Men aner ikke hvordan jeg gør det :/ .
Avatar billede uffesteenberg Novice
06. juli 2008 - 15:00 #5
Hmmm... har kigget lidt rundt og jeg kan ikke umiddelbart finde en beskrivelse af, hvordan man gør. Der er beskrevet masser af måder at lave foto-cd'er og video-cd'er, men begge dele på én skive kan jeg ikke finde. Jeg er dog overbevist om, det er muligt.. vender tilbage, hvis jeg finder noget.
Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
07. juli 2008 - 16:41 #6
Mange tak.. jeg har også selv prøvet at kigge lidt, men dog uden held.. :(
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
01. august 2008 - 13:31 #7
Ulead moviemaker er rimligt godt man kan lave mix af billeder og film på samme DVD, og det er MEGA let. men man skal alligevel gemme sine billeder på Data disk da billdere bliver nedskaleret. men på ingen tid har man en blære ferie DVD ;-)