Avatar billede allanmc Nybegynder
02. juli 2008 - 16:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Betalingsgateways og ekstra form-felter

Hej,

Er der nogen der kender en betalingsgateway, hvor man har mulighed for at bruge ekstra form-felter i den formen hvor der også indtastes kortoplysninger.

I den form hvor brugeren indtaster kortoplysninger vil vi nemlig også gerne have mulighed for at brugeren kan indtaste f.eks. en adresse. Problemet er jo så bare, at når formen naturligvis skal postes til betalingsgatewayen, så kan vi kun få input fra de ekstra felter hvis betalingsgatewayen returnerer dem på en måde. Det kunne f.eks. være at de returnerer alle felter der ikke er relevante for dem (kortnummer, udløbsdato, cvc), eller alle felter hvis navne har et bestemt præfiks (e.eks. "CUSTOM_").

Jeg er klar over  at man normalt bare har adresse indtastning som et seperat trin inden kortoplysningernes indtastes - men er der ikke mulighed for at lade det blive et trin :-)?

På forhånd tak.

Mvh,
Allan Mørk Christensen
Avatar billede bjornicle Nybegynder
02. juli 2008 - 16:49 #1
Det kan du goere med webpay (www.webpay.dk)
Avatar billede allanmc Nybegynder
02. juli 2008 - 19:58 #2
Tak for svaret, dem vil jeg kigge nærmere på :-)