Avatar billede the_black_pearl Nybegynder
02. juli 2008 - 11:53 Der er 2 kommentarer

Synkronisering med Exchange-server

Jeg har købt en SonyEricsson Z770i. Jeg vil gerne synkronisere telefonens og min arbejds email og kalender. Mit arbejde har en exchange server hvor man kan SE mail og kalender via internettet (ms web access). Betyder det ikke at man også automatisk kan synkronisere en ekstern konto med Exchange Serveren? Skal mit arbejde give en speciel adgang til dette? Jeg har forsøgt at synkronisere, men får at vide, at kommunikationen bliver afbrudt, og at jeg skal tjekke indstillingerne! Jeg bruger samme webadresse, domæne, brugernavn og adgangskode i telefonen som over internettet.
Avatar billede erbofloe Nybegynder
08. juli 2008 - 23:19 #1
Du skal være oprettet som Mobil User, eller højere, og serveren skal have exchange SP2 installeret. Gælder hvis det er en SBS 2003. Ellers ved jeg det ikke.
Avatar billede the_black_pearl Nybegynder
09. juli 2008 - 08:21 #2
Tak for dit svar. Jeg fik også fat i rette vedkommene i vores IT afdeling, som kunne oplyse, at jeg først skulle oprettes som mobil user. Det har lange udsigter da det er en privat mobil, og de kun opretter for arbejdsmobiler pt.