Avatar billede gurly Praktikant
02. juli 2008 - 08:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Told og skatte styrelsen husere på eksperten

Jeg er tilmældt "Google Analytics"
og der kan jeg blandt andet se hvilke netwærk der besøger min hjemmeside.
og så kan jeg se at her midt i måneden, der har jeg haft et besøg fra et netwærk med navnet "told _ skattestyrelsen"
og jeg kan se at de har fundet frem til min side via et link her på eksperten.

Hvad konklutioner kan man så drage af det ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2008 - 09:00 #1
...at der er nogle udviklere hos Told&Skat, der har haft brug for hjælp ... ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juli 2008 - 09:30 #2
..at der endelig er kommet folk der kan svare korrekt på told- og skattetekniske spørgsmål. Lad os byde dem velkommen og håbe at de bliver her længe
Avatar billede m-stengaard Nybegynder
02. juli 2008 - 10:09 #3
Det kunne også være en medarbejder hos told og skatte styrelsen der har besøgt siden i privat interesse.
Avatar billede kong8 Nybegynder
02. juli 2008 - 12:26 #4
At de nok kigger dig efter i sømmen gurly.
Avatar billede newcommer Nybegynder
02. juli 2008 - 14:52 #5
Jeg har for nogle år siden haft spyware fra Told & skat. Jeg havde et program,
som klart beviste det. Jeg viste et udskrift af beviset til flere, og vi var
alle overbevist om, at Told & skat havde gjort noget ulovligt. Jeg er en ganske
almindelig, privat borger uden selvstændigt erhverv.
Den gang gjore jeg intet, men sker det igen, vil jeg forfølge sagen.
Avatar billede gurly Praktikant
03. juli 2008 - 01:53 #6
Jeg tror at de sidste par bud ramte mere plet end de første c",)
Avatar billede gurly Praktikant
06. oktober 2009 - 10:48 #7
Lukker