Avatar billede percr Nybegynder
30. juni 2008 - 17:27 Der er 4 kommentarer

Hvorfor vil DVI-tilslutningen ikke virke?

Jeg har en ny PC-skærm med DVI, og et NVIDIA Geforce 7500 med DVI i min PC, og har forbundet det med det rigtige kabel. Hvorfor får jeg så kun VGA-signalet?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
30. juni 2008 - 18:13 #1
Hvad mener du med "kun VGA-signalet"? Du har vel ikke tilsluttet både DVI og VGA-kabel til samme computer/skærm (det virker lidt formålsløst hvis du har det)?
Avatar billede percr Nybegynder
30. juni 2008 - 22:14 #2
Jo det har jeg, for ellers får jeg intet billede. På min skærm har jeg en inputvælger, og når jeg vælger DVI hopper den automatisk over på VGA.
Avatar billede percr Nybegynder
30. juni 2008 - 23:09 #3
dvs. når jeg kun bruger DVI får intet billede
Avatar billede percr Nybegynder
02. juli 2008 - 22:27 #4
Jeg har løst det.