Avatar billede carsten_mc Nybegynder
30. juni 2008 - 16:52 Der er 1 løsning

Opgraderet til IE7 - IIS virker ikke mere

Hej.

Jeg har netop opdateret til IE7, men nu kan jeg ikke åbne mine hjemmesider. Når jeg prøver at åbne dem via localhost, åbner et logonvindue, og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive og kan derfor ikke åbne siderne. Havde ellers ingen problemer med IE6, og har også før opgraderet til IE7 uden problemer.

Håber at der er nogen der ved hvad jeg skal skrive, eller gør for at den forsvinder og tillader at jeg åbner mine hjemmesider.

Hilsen
Carsten_MC
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
30. juni 2008 - 17:03 #1
Problem løst.Computeren skulle blot genstartes to gange istedet for en enkelt efter installationen af IE7