Avatar billede zhixc Nybegynder
30. juni 2008 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Crysis Error 1335

Jeg har købt Crysis i EBGames og da jeg kom hjem og prøvede at installere kom fejlen:

Error 1335. The cabinet file 'Object˜1.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package

Man kunne vælge at trykke Afbryd, Prøv Igen eller Ignorer

Hvis man trykker Prøv Igen kommer samme fejl, og hvis man trykker ignorer kommer fejlen:

Error 2350.FDI server error

Og derefter lukkes installationen.

Jeg prøvede at få en ny DVD men den gør det samme
Jeg har også prøvet og kopiere diskens indhold ud på skrivebordet
Jeg har også prøvet at se om jeg kunne installer på anden computer, men det var samme resultat!
Avatar billede pc-pro Nybegynder
30. juni 2008 - 20:21 #2
Prøv at få skaffet en Crack inde på Megagames.com
Her er linket til en Crack Til Crysis.
http://66.118.142.24/downloads/download.cgi?ZmlsZT1wY2dhbWVmaXhlcy9DUllTSVMuVjEuMC5BTEwuVklTVEFYNjQuUkFaT1IxOTExLk5PQ0QuWklQJnRpY2tldD1hWEE5T0RBdU1UWXlMakV3TGpFMU1TWjBhVzFsUFRFeU1UUTRORFkxTVRJPQo=

Når du har Downlaodet Cracken så udpak den med Winrar og så Plaser Filerne fra Mappen som du har Udpakket den til og så sæt den ind i Crysis Mappen vor du installerede Crysis henne.
Når du har Sat cracken i Mappen så skal du prøve at tage Cd´en ud og så prøve Spillet, Vis det så ikke virker så skal du tage CD´en i Computeren og så prøve igen.
Og vis det ikke virker så ved jeg det ikke.

Hilsen. PC-PRO
Avatar billede zhixc Nybegynder
30. juni 2008 - 21:56 #3
Mit problem er ikke en crack da jeg allerede har cd'en, men mit problem er at jeg ikke kan få det installeret!
Avatar billede kong8 Nybegynder
02. juli 2008 - 12:23 #4
http://consumerdocs.installshield.com/selfservice/viewContent.do?externalId=q110742&sliceId=1

Prøv den. Ellers prøv at geninstaller XP eller hvad du nu bruger og prøv så af installere Crysis igen ? :)
Avatar billede zhixc Nybegynder
16. december 2008 - 08:46 #5
Lukker