Avatar billede duns Nybegynder
30. juni 2008 - 11:04 Der er 1 løsning

tjekke folder read adgang

Hej er igang med en side hvor man skal kunne downloade software fra.
Når en bruger kommer ind på siden skal han KUN kunne se de programmer han har adgang til. Hvis en bruger har "købt" photoshop får han adgang til mappen på serveren med installationsfilen. Jeg har fået lavet listen som viser linksknap til filerne, og den viser også kun dem man har adgang til(test med access ark, hvor jeg bare har skrevet nogle links og brugernavne). Hvordan tjekker man de 30-40 mapper igennem så kun dem brugeren har adgang til bliver vist.

Skal lige siges ASP.NET og C# er meget nyt for mig.

Mvh
Christian
Avatar billede duns Nybegynder
01. juli 2008 - 10:38 #1
tror lige jeg prøver igen i andet sted :D