Avatar billede connynorregaard Nybegynder
29. juni 2008 - 16:16 Der er 2 kommentarer

Udskriv på C5 kuvert - HP c5180

Hej,
På min gamle Lexmark printer har jeg altid kunne udskrive på C5 kuvert. Men det kan jeg ikke på min HP c5180...
Nu er jeg ved at få grå hår, jeg har prøvet at brugerdifinere en C5 kuvert, men den kommer enten helt forkert ud eller vil have papiret fra fotopapirskuffen, og den er jo lidt for lille.
Kan det være rigtigt den ikke kan? Håber virkelig I kan hjælpe, vil så nødigt gå over til min gamle printer igen.

På forhånd tak
Avatar billede tingholm Mester
21. juli 2008 - 07:45 #1
Lidt fusk, men jeg har tidligere haft held med bare at bruge A4 på computeren og så skrive rigtige sted så det kommer til at passe... Det tager et par forsøg, men resultatet blev hæderligt :)
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
21. juli 2008 - 10:51 #2
Ja har tænkt det samme.. Så skal jeg bare lige ændre sideopsætning på filen.
Tak for det