Avatar billede tjacobt Nybegynder
29. juni 2008 - 10:35 Der er 4 kommentarer

Min computers farver er gået i kuk

I går købte jeg nyt tastetur og mus til min computer og lige siden da, er det nærmest som om alt rødt er blevet erstattet af sort?
Her er et billede af mit skrivebord:
http://img176.imageshack.us/img176/3936/skrivebordqe4.png

F.eks. i FIFA08 mærket der hvor der står 08 det er skrevet med sort før var det rød, og det er lige såndan inde i alle mine spil, der er stort set aalt rødt blevet til sort.

Nogle der kan hjælpe med hvad der gået galt?
Avatar billede smeeden Nybegynder
29. juni 2008 - 10:52 #1
jeg kan ikke hjælpe dig , men hvis jeg kigger så er det fint rødt.
Avatar billede tjacobt Nybegynder
29. juni 2008 - 11:04 #2
Tror det er fordi det kun er min computer det er gået i koks på :/
Avatar billede jokerper Nybegynder
29. juni 2008 - 11:17 #3
Jeg tror det er en indstilling på din skærm.
Avatar billede summer Mester
29. juni 2008 - 12:38 #4
Fint rødt Fifa her også. Jeg tror en reinstallation af din grafikkort driver klarer problemet.