Avatar billede freeman Nybegynder
28. juni 2008 - 22:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Subversion, slet projekter

Hej,

Jeg har et problem med Sub-version, som jeg desværre ikke har kunne finde svaret på andre steder. Jeg har TortoiseSVN installeret, og køre visionssyring op mod assembla.com.

Min problem er, at så snart jeg har lavet en mappe til et "SVN-projekt" kan jeg ikke fjerne det igen. Eksempelvis har jeg netp afsluttet et af projekterne og den mappe skal så over i et andet "arkiv"-projket, og skal derfor først have slettet alle "SVN"-informationer som den har liggende.

Nogen som ved hvordan man får fjernet det?
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2008 - 22:24 #1
Er det på din lokale maskine du ikke kan fjerne den eller på serveren ?

På den lokale skulle det da bare være at slette den.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
28. juni 2008 - 22:24 #2
Det du vil er altså at fjerne .svn-mapperne på en nem måde?

Højre-klik på den mappe der indeholder det hele, og vælg TortoiseSVN > Export. Vælg en mappe du vil eksportere til, og om uversionerede filer også skal med, og klik OK (hvorvidt du skal medtage externals ved du bedst selv - hvis du ikke ved hvad det er, så bare ignorer det :)). Så får du en kopi uden .svn-filerne.
Avatar billede freeman Nybegynder
29. juni 2008 - 12:45 #3
pidgeot..:  Yeps.. det var lige sådan en løsning jeg søgte - det virker! :)  Smid et svar, så får du points :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
29. juni 2008 - 21:34 #4
Værsgo :)

Jeg kan godt være lidt i tvivl om hvorfor du vil have det over i et andet *projekt* - men jeg har på fornemmelsen det giver mere mening hvis man kender mere til det pågældende projekt.
Avatar billede freeman Nybegynder
01. juli 2008 - 20:59 #5
Hehe.. ja, det er også lidt svært at forklare. Men årsagen er ret egenlig ret simpel. På Uni har vi ved alle vores projekter på SVN op mod assembla.com. Personlig bruger jeg også SVN til backup/synkronisering via Dreamhost. Derfor havde jeg behov for at fjerne alt tidligere visionsstyring på de gamle projekter, da de jo var afsluttet... og da man ikke sletter noget som man har arbejdet meget med, vil jeg således have det med i min backup/synkroniserings SVN...

Håber det giver mening :)