Avatar billede babysus85 Nybegynder
28. juni 2008 - 12:38 Der er 1 løsning

var multiples:FairyDust?? Ny i as2

Er der mon nogen der har forsøgt sig med PolyGeek's Particle classes fra http://polygeek.com/452_adobeflash/actionscript_particles ??

Jeg har siddet og prøvet og prøvet at forstå hvordan det hænger sammen, da jeg er rimelig meget nybegynder i as2. Har dog noget erfaring fra PHP bla, så tænkte at jeg nok kunne regne den ud. Men det driller.

Jeg har prøvet med eksemplet med de farvede balls, fejlen beskrives her:

The class or interface 'FairyDust' could not be loaded.
var multiples:FairyDust = new FairyDust( holder, sources, balls );

Det eneste sted jeg kunne finde noget med FairyDust var i filen Particles.as:

public function toString():String {
    return "FairyDust";
}

Men ved ikke hvad jeg kan bruge det til. Men PolyGeek har selv brugt det til sine eksempler, så ved ikke hvad det er der ikke virker hos mig, når jeg bare har downloadet og forsøger at køre det.
Avatar billede babysus85 Nybegynder
29. juni 2008 - 13:09 #1
lukker