Avatar billede innoactive Nybegynder
27. juni 2008 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Studerende/freelancer søges til Softwareudvikling - Vibrationstes

Har du kendskab til vibrationstestsystemer og software hertil elle kan påtage dig at udvikle det hører jeg gerne fra dig - se evt www.innoactive.dk. Systemet skal kunne programmeres til at simulere vidt forskellige vibrationsmønstre dvs (dog ikke helt uendeligt) mange kombinationer af amplitude og frekvens-udskrive testrapport med grafer - sikre mod overbelastning og beregne output ud fra fysikkens formler (især F=m x a)

Mvh: Jesper
Avatar billede ares Nybegynder
27. juni 2008 - 21:51 #1
Det lyder spændende, hvem skal man kontakte.

Peter
Avatar billede ares Nybegynder
27. juni 2008 - 22:04 #2
fandt e-mail på din hjemmeside, efter lidt søgen : )

Har sendt dig en mail.

Peter
Avatar billede innoactive Nybegynder
27. juni 2008 - 22:16 #3
Min email adresse er indtil videre jeboni@mail.dk

Hilsen Jesper
      INNOACTIVE
      www.innoactive.dk (trænger foriøvrigt også til en kærlig hånd)
Avatar billede minus Nybegynder
08. juli 2008 - 06:36 #4
Hej, jeg kan se denne tråd er et par uger gammel. Men hvis du stadig søger nogen til at udvikle en hjemmeside - design (billede, flash, xhtml, css) og programmering (php) - er du velkommen til at kontake mig. :)

Mvh
Shahrokh Sotoudeh
shahrokh.sotoudeh@gmail.com.
www.retard.dk