Avatar billede sejleren Nybegynder
26. juni 2008 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

http site med iframe og src=https giver fejl

Jeg har et site der kører https, som jeg gerne vil have mine brugere kan anvende i en iframe. Sitet kører fint ved direkte link, men hvis den er i  en iframe som nævnt, får jeg en fejl.

Jeg anvender sessions og querystrings.

Hvordan løser jeg problemet?

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
  UVdata.MinVejleder.Website.WizardFindVejleder.WizardNavigering(Object sender, WizardNavigationEventArgs e) in D:\projects\UVdata.MinVejleder\UVdata.MinVejleder\UVdata.MinVejleder.Website\WizardFindVejleder.aspx.cs:92
  System.Web.UI.WebControls.Wizard.OnNextButtonClick(WizardNavigationEventArgs e) +105
  System.Web.UI.WebControls.Wizard.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs e) +453
  System.Web.UI.WebControls.WizardChildTable.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs args) +17
  System.Web.UI.Control.RaiseBubbleEvent(Object source, EventArgs args) +35
  System.Web.UI.WebControls.Button.OnCommand(CommandEventArgs e) +115
  System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +163
  System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +7
  System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +11
  System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1746
Avatar billede arne_v Ekspert
26. juni 2008 - 20:07 #1
Hvad er der i WizardFindVejleder.aspx.cs linie 92 og nærmeste omegn ?
Avatar billede sejleren Nybegynder
30. juni 2008 - 09:05 #2
Det er en generisk liste fra session, som jeg antager at være null. Det der undrer mig, er at jeg fint kan køre sitet uden om en iframe og så fungere det fint.
Avatar billede sejleren Nybegynder
16. juli 2008 - 16:16 #3
Løste problemet ved at undgå sessions.