Avatar billede jasker Nybegynder
26. juni 2008 - 17:06 Der er 5 kommentarer

hvis jeg har 4 felter med tid hvordan + jeg dem sammen

mit af mine problemmer er at jeg er i gang med et regne ark.
den er bygget op over 2 ting det ene er Skemalagte Timer og det andet er Aktuelle Timer. og der kan jeg så se hvor mange overarbejds timmer jeg har.men har jeg lavet sådan at man kan se hvor mange tillægs timmer jeg har pr dag. også skal de lægges sammen så jeg har et total. men problemmet er at felterne er formatteret til tid. og hvis jeg har over 24 timer så begynder den bare forfra,og skriver 02:00 i stedet for at skrive 26 timer.
jeg ved godt at det er en lang smøre denne her men håber at der er en der er klogere end mig. som kan hjælpe mig.
Avatar billede jasker Nybegynder
26. juni 2008 - 17:13 #1
indtil vidre har jeg brugt denne formel =D18-MAX(D17;(18/24))+(D17>D18)
den regner ud hvor mange timer, jeg er på arbejde mellem 18-06 "mit aftenholdstillæg"
Avatar billede mugs Novice
26. juni 2008 - 17:19 #2
Avatar billede jasker Nybegynder
26. juni 2008 - 17:20 #3
den har jeg prøvet. men det hjalp ikke
Avatar billede jasker Nybegynder
26. juni 2008 - 17:25 #4
tak for hjælpen
Avatar billede jkrons Professor
26. juni 2008 - 17:33 #5
Formater som [tt]:mm