Avatar billede atroxes Nybegynder
26. juni 2008 - 11:26 Der er 2 kommentarer

Indsætte billede i Formular

Hej Exp!

Jeg sidder og er ved at lave en formular der skal bruges af vores sælgere til at indsætte priser, varenavne osv. Problemet er at de også ønsker at kunne indsætte billeder.

Dokumentet er lavet så det er låst. Dvs. at der kun kan skrives i formularfelter. Dette gør det dog umuligt, så vidt jeg ved, at indsætte billede.

Jeg har brugt funktionen "Begræns formatering og redigering", således at formularfelter kan udfyldes og intet andet.

Hvordan bærer jeg mig ad med at lave et dokument hvor en person f.eks. selv kan trykke på et placeholderbillede hvor der så popper en boks op der lader ham vælge det billede han vil bruge og derefter kan han resize det osv.

Skal man ud i noget macro stuff?

På forhånd tak.
Avatar billede atroxes Nybegynder
26. juni 2008 - 11:28 #1
Det er Word 2007 forresten, men jeg arbejder i et 97-2003 dokument.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. juni 2008 - 13:04 #2
Hvis du opretter en ny sektion (fortløbende), som ikke er beskyttet - så skulle det nok kunne lade sig gøre.