Avatar billede lzs Nybegynder
25. juni 2008 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Zepto 6024w - 32 eller 64 bit?

Min søster har planlagt at købe en zepto 6024w http://zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=256&notebookid=650 men jeg er kommet i tvivl om, hvilken vista version, der skal tilkøbes. Det skal være Vista home premium, men skal det være 32 eller 64 bit? en eller anden, der lige kan hjælpe lidt? :)
Avatar billede haverslev Novice
25. juni 2008 - 17:42 #1
Hvis ikke du direkte har nogle programmer som som skal bruges/kræver 64bit system, så er der ikke nogen fordel ved at kører 64bit frem for 32bit.
Eneste fordel som "normal" bruger ved 64bit sytemet er, at der kan håndteres RAM over 4 Gb.
32bit versionen kan håndtere op til 4Gb ram, men der vises dog kun ca. de 3,2Gb i windows.
Avatar billede lzs Nybegynder
26. juni 2008 - 06:10 #2
Ok, jamen så må det jo blive 32 bit :) jeg takker
Avatar billede lzs Nybegynder
26. juni 2008 - 21:44 #3
Damn, det er fandme typist, lige når man skal til at bestille bærbaren så har de sku helt fjernet den fra deres side :(