Avatar billede mlabc Nybegynder
25. juni 2008 - 13:54 Der er 2 kommentarer

Max størrelse på bcc

Jeg skal sende en mail til 1100 kunder, vil sikre mig at den kommer bcc. Havde tænkt mig at lave en mailgruppe med alle 1100 og sende den bcc. Vil det gå godt?, har før prøvet at sende bcc til mange kunder i version 4.6 hvor det gik galt, derfor spørgsmålet.

Notes/domino version  6.5.5
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
27. juni 2008 - 12:47 #1
32K
http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21159187

Jeg tror det er bedre at sende en mail for hver kunde
Avatar billede johndenmark Nybegynder
12. september 2008 - 18:56 #2
Det afhænger helt af hvor lange dine email adresser er og hvor meget de sammenlagt fylder.
Du skal huske på at feltet ikke kan indeholde præcist 32K (som casper skriver ovenfor) data, men derimod lidt mindre da der også skal være plads til seperator-tegn osv.
Du bør udsende én mail til hver kunde og så kunne du jo samtidig lave dem personlige så det ikke bare er en "masse-udsendelses-mail" ;-)