Avatar billede rosenvold Nybegynder
25. juni 2008 - 12:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken printer skal jeg mon købe ?

Vi har en lille virksomhed, hvor vi skal bruge en ekstra printer (har i forvejen HP Officejet ProL7780 All-in-One med ekstra papirbakke).
Det vi har brug for er en lille, handy printer, der kan medbringes til sommerhus, campingvogn o.l. - den skal benyttes fra en bærbar computer, gerne trådløs - kommer ikke til at skrive mere end ca. 500 sider pr. år. (Evt. også som fotoprinter til visitkort/ID-kort m.v.)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2008 - 13:35 #1
Du skriver ikke noget om økonomien, men hvis den skal på farten, skal det næsten være en rigtig bærbar printer.

Her finder du kun Canon ip90 og HP DeskJet 470 serierne.

Canons har jeg ikke den store erfaring med, men HP DeskJet 470 vil kunne leve op til dine krav.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2008 - 13:44 #2
Her er til DeskJet 460: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=168907&searchArea=&Soegeord=
Det er så kun med Bluetooth interface

Den ny udgave hedder ikke deskjet - men officejet 470: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=435054&searchArea=&Soegeord=
Den har i hvert fald bluetooth, og iflg. specifikationerne også 802.11b/g
Avatar billede rosenvold Nybegynder
25. juni 2008 - 16:27 #3
Lyder interessant - men 802.11b/g - hvad vil det sige ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2008 - 16:40 #4
Det er trådløst netværk standard b og g.
Avatar billede rosenvold Nybegynder
01. april 2009 - 07:32 #5
Tak for svaret.
Avatar billede rosenvold Nybegynder
01. april 2009 - 07:32 #6
Hvordan giver jeg point for dine svar - kan se at jeg desv har glemt det - kan tilsyneladende kun acceptere mit eget svar,
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2009 - 08:57 #7
Jeg lægger et svar - så kan du acceptere det :-)