Avatar billede giismo Novice
24. juni 2008 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjerne et netværk

jeg er kommet til at lave sådan et hjemmenetværk på vores 3 bærbar, har kun sat det op på den ene men nu kan det ses på de 2 andre også, og det skal jeg ha fjernet fuldstændigt igen, men hvordan.

har kørt den der (guiden ny forbindelse) inde fra netværksforbindelser og valgt konfigurere hjemme eller mindre kontor netværk, og kørt den guide igennem, og der står til sidst man skal kopier noget med på en disk og køre den på de andre computere.

dette har jeg slet ikke gjort, (kørt guide på andre computere) men de andre computere kan nu se min computer uden problemer.

derfor skal jeg ha hjælp til hvordan jeg kan få det netværk fjernet helt igen.

håber der er en der kan hjælpe mig, og håber i forstår hvad mit problem er.

200point
Avatar billede klinemann Nybegynder
24. juni 2008 - 20:59 #1
er det et trådløst netværk
Avatar billede klinemann Nybegynder
24. juni 2008 - 20:59 #2
og hvilket styresystem
Avatar billede giismo Novice
24. juni 2008 - 21:08 #3
ja det er et trådløst netværk og styresystem win xp pro.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. juni 2008 - 21:22 #4
start --> kontrolpanel --> netværksforbindelser --> h.klik på den trådløse forbindelse --> vælg egenskaber

på den liste der kommer frem markerer du fil og udskrifdeling, og trykker på fjern
tryk nu på ok

dette var del 1

her er så del 2

start --> kontrolpanel --> firewall --> fanen undtaelser --> fjern hak ved 'fil og udskriftdeling'
tryk på ok
Avatar billede giismo Novice
24. juni 2008 - 21:37 #5
sådan skal det bare gøres.

tak for hjælpen.
Avatar billede giismo Novice
17. september 2010 - 16:34 #6
fwef