Avatar billede collina Praktikant
24. juni 2008 - 14:06 Der er 3 kommentarer

Driver til win2k under Parallels

Jeg har installeret win2k på Parallels på en MacBook, men mangler skærmdriver.

Det er en GMA 950 fra Intel, og jeg har forsøgt at finde driver på www.intel.com, men uden held.

Nogle forslag?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
24. juni 2008 - 14:32 #1
Avatar billede collina Praktikant
25. juni 2008 - 10:29 #2
Tak for svaret.

Jeg har prøvet at bruge den side, du henviser til, men når jeg opretter mig som medlem, modtager jeg ikke den aktiveringsmail, som siden siger den har sendt.

Og ja jeg har tjekket den indtastede mail adresse.

Andre forslag
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
05. december 2011 - 21:49 #3
Måske er det her noget? Har selv gode erfaringer med det. Dog koster det et symbolsk beløb for den fulde version: http://www.drivernavigator.dk/