Avatar billede rosenvold Nybegynder
23. juni 2008 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adobe Flash Player virker pludselig ikke ! Hvad nu ?

Har aldrig før haft probl med Adobe Flash Player - men efter download af ny version, er det pludselig slut. Når jeg downloader, står der fint nok at alt er OK - men alle sider jeg går ind på, som betjener sig af Adobe Flash Player skriver at jeg IKKE har programmet installeret, og snarest bør gøre det !!!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. juni 2008 - 18:50 #1
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.

Herefter afinstaller den gamle version via kontrolpanel.
Hvis du ikke kan afinstallere via kontrolpanel kan du hente en uninstaller her: http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Herefter henter og installere du herfra: http://www.adobe.com/dk/products/flashplayer/

Håber det funker for dig.  :-)
Avatar billede rosenvold Nybegynder
24. juni 2008 - 08:28 #2
Det var lige den afinstallation der skulle til (jeg kunne nemlig IKKE afinstallere via kontrolpanel) 1000 tak -  Hvordan er det nu lige jeg giver points til dig ?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juni 2008 - 11:38 #3
Velbekomme, du kan først give point nu, hvor jeg har lagt et "Svar".

Markér mit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter".