Avatar billede andersmd Nybegynder
23. juni 2008 - 11:17 Der er 3 kommentarer

Lyden hakker - Vista Ultimate

Hej Eksperter.

Jeg har et problem med min lyd
- lyden hakker når man afspiller flac-filer.
Jeg har en nyformateret Fujitsu Siemens Amilo Xi-1526 der kører med styresystemet, Windows Vista Ultimate, og afspilnings programmet jeg bruger er Winamp.
Jeg har haft samme problem en gang, det var bare med almindelige mp3-filer, det fik min far ordnet, og sagde vist dengang at han havde ordnet noget med cash-RAMene eller sådan noget, men han kan ikke huske han har ordnet noget ved min computer, så han ved ikk helt lige hvad der skal gøres.
Computeren har 2048MB DDR2-RAM, og i dxdiag siger den noget med: sidefil: 1494MB brugt, 2841MB ledig.

Er der nogen der kan hjælpe???
23. juni 2008 - 12:23 #1
Den rigtige DRIVER til din hardware ?
Fuld opdateret Vista ?
30. juni 2008 - 13:16 #2
???
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2009 - 13:07 #3
hvad blev det til her, spg. er en del gammel ?