Avatar billede linehersted Nybegynder
22. juni 2008 - 10:34 Der er 6 kommentarer

Hjælp til valg af PDA

Hejsa

Håber I kan hjælpe mig.

Lige nu har jeg en efterhånden ældgammel Qtek 2020. Det var min første mobiltelefon overhovedet. Jeg tror aldrig jeg vil kunne vænne mig til en alm. Nokia-telefon.

Nå, men nu er der kommet lidt tekniske problemer. Den opfører sig underligt. Den er blevet tabt et par gange hvor den har startet fra scratch, og jeg har måttet bygge alt om fra bunden igen.
Ellers har jeg været rigtig glad for den.

Jeg har for noget tid siden fået Vista, og efter langs tid bøvlen har jeg fået downloaded opdateringen til synkroniseringsdelen. Desværre virker det ikke ordentligt.

Jeg har besluttet jeg at skal have en ny, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Håber I kan hjælpe mig.

Krav:

*Helst en HTC/Qtek-model
*God skærmopløsning (men alt er vel bedre end opløsningen på min gamle Qtek)
*Kamera (behøver ikke være super godt, har et DSLR, men i hvert fald over VGA-format:))
*Mulighed for opsætning af MMS, helst også Email
*Synkronisering med Vista, bl. a. billeder, Word-dokumenter, noter, og musik. - Og selvfølgelig kontakter og kalender.
*Stylus, for Guds skyld ikke tastatur
*Windows' styresystem

Hmmm... Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om andre vigtige ting, men der er garanteret noget jeg har glemt.
Jeg er en pige på 17 år, så den må godt være lidt smart:)

På forhånd tak

Line Hersted
www.linehersted.dk
Avatar billede keysersoze Guru
22. juni 2008 - 10:58 #1
Smart er jo et vidt begreb - men HTCs Diamond har lidt over sig http://www.htc.com/www/product.aspx?id=46278 eller evt deres Touch Pro hvor du både får touchscreen og tastatur http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49518.
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2008 - 11:41 #2
det var også lige en af de 2 frækkerter jeg ville anbefale
Avatar billede linehersted Nybegynder
22. juni 2008 - 19:53 #3
Hejsa. Tak for jeres svar.

"Keysersoze", du har helt ret: "Smart er jo et vidt begreb". Og måske er det mere funktionaliteterne jeg skal fokusere på.

Jeg er ikke så meget for det tastatur. Det kan jeg simpelthen ikke med. Jeg har prøvet min mors, men det går slet ikke.

Tror I der er andre muligheder?

Line
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2008 - 21:44 #4
der er jo ikke noget tastatur på diamond udgaven.
Avatar billede keysersoze Guru
22. juni 2008 - 23:12 #5
begge modeller er med touch - altså helt som du er vant til. Den sidste har bare begge dele.
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:35 #6
lukketid?