Avatar billede kluder Nybegynder
20. juni 2008 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Com 1 port i Synology DS-106e

Hej

Jeg har en Synology DS-106e NAS server, og vil høre om der er nogen der ved hvad dette stik JP2 (com1) kan bruges til.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
20. juni 2008 - 19:48 #1
Avatar billede kluder Nybegynder
20. juni 2008 - 23:15 #2
Det er et stik der er på styre/motherboard, og er pladseret i øverste venstre hjørne.
Avatar billede erbofloe Nybegynder
21. juni 2008 - 09:37 #3
Hvis du har en UPS, så mener jeg at COM porten kan bruges af UPS til at lukke Synologyen ned, ved lav batteridrift.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
05. juli 2008 - 21:33 #4
Dette stik bruges til terminal adgang til motherboard.
Mener jeg at have læst, kig her :
http://www.nslu2-linux.org/wiki/HowTo/AddASerialPort
Avatar billede kluder Nybegynder
06. juli 2008 - 12:27 #5
Det ser og lyder rigtigt, det er dog ikke så vigtigt nu, da jeg har givet den til min bror, som er blevet rigtigt glad for den. Jeg har selv en DS-406, tænker på at købe den nye DS-508.
Hvis du vil har nogle point er det nødvendigt med et svar.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
06. juli 2008 - 12:52 #6
Forståeligt, han er glad for den. det er en fin server. Har selv en 106j, som jeg er glad for.
Behold blot point. og nyd din server.
http://www.synology.com/enu/forum/ på denne side kan du læse meget om deres produkter.