Avatar billede sundmad Nybegynder
20. juni 2008 - 13:46 Der er 11 kommentarer

Sponsor domæne

Hej jeg er en fyr fra Jylland.

Jeg søger en sponsor til og betale 322kr. til et webhotel hos one.com til mig, det er til et nyt stort projekt, hvor jeg vil hjælpe overvægtige børn og lign.
Det er en side fyldt med sunde opskrifter, og man kan sammensætte en menu, hvis man skal ha gæster, der er sponsoret design, systemmer og lign.

Men nu mangler jeg kun og få et domæne, du vil naturligvis komme ind på siden med dit navn eller firma.

Mit nummer er 28302942
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
20. juni 2008 - 13:53 #1
Har du prøvet at tage kontakt til one.com og høre dem om de ikke vil være med på idé.

De har jo serverne og det koster den ikke det store at lægge et ekstra site på deres servere. De vil sikkert gerne have en lille reklame på siden, men hva gør det hvis hele projektet køres gratis... Ring dog til dem og snak med deres markedstings chef.
Avatar billede showsource Seniormester
20. juni 2008 - 13:57 #2
Well, hvis du nu køber domain navn hos www.gratisdns.dk, og derefter opretter et gratis domain ( dk ) hos www.domaindirect.dk, well, så er det kun oprettelse af domain, 89,- kr. ( incl. 1. års gebyr til dk-hostmaster.dk ) og derefter ( p.t. ) 45,- kr. om året.
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2008 - 14:14 #3
er projektet færdigt?
Avatar billede sundmad Nybegynder
20. juni 2008 - 14:20 #4
Ja projektet er færdig og mangler kun et domæne.

One.com var ikke intra i noget som helst.
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2008 - 14:25 #5
Har du mulighed for at sende et par screenshots og evt lidt ekstra info - se evt mine kontaktinfo på mit minisite.
Avatar billede sundmad Nybegynder
20. juni 2008 - 14:58 #6
Hvad er din E-mail?

Evt andre?
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2008 - 15:01 #7
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juni 2008 - 15:01 #8
Du må gerne kontakte mig via link på mit minisite. Jeg stiller dog betingelser, og det bliver ikke hos one.com.
Avatar billede sundmad Nybegynder
20. juni 2008 - 15:17 #9
Har sendt jer begge en E-mail.
Ville gerne ha det er hos one.com - da de gir 400kroenr gavekort til google Adwords, som er lidt reklamme for min side i starten.
Avatar billede leif Seniormester
21. juni 2008 - 10:22 #10
sundmad -> Hvis man søger en sponsor som betaler for en vare til dig, så husk at sponsoren kan vælge at stille sine egne betingleserne for sponsoratet
Avatar billede tarraq Nybegynder
21. juni 2008 - 21:02 #11
Du kan også sende en mail til m (A) apto.dk med lidt mere info :)

- M