Avatar billede dnw Nybegynder
19. juni 2008 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med installation af nyt webcam.

Jeg har lige købt et webcam til min bærbare. Det er et Logitech QuickCam communicate STX. Når jeg er færdig med installationen og slutter kameraet til, så genstarter computeren noget tid efter og kommer med fejlmeddelelsen : Data error (cyclic redundancy check). Anden gang jeg prøvede kom BSOD frem.

Hvad er der galt?

Jeg har Windows XP og kører på en forholdsvis gammel Dell PC.
Avatar billede peet-49 Novice
19. juni 2008 - 17:47 #1
Kør en ckkdsk på den.
Avatar billede dnw Nybegynder
07. juli 2008 - 15:59 #2
Det har jeg gjort og uden held... Nogen andre forslag?
Avatar billede peet-49 Novice
07. juli 2008 - 16:25 #3
Den kan ikke læse indstallerede data til cammet. Hvilken form for chkdsk har du kørt, og hvor fra? Du har lavet diskopryning og defragmentering på drevet?
Avatar billede peet-49 Novice
16. juli 2008 - 14:42 #4
Slet alt USB i enhedshåndtering, genstart og lad systemet læse driver ind igen.