Avatar billede tastatur Nybegynder
19. juni 2008 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En partition er forsvundet. Nu 'Unknown partition', men healthy

Hej.
Jeg skulle flytte lidt rundt på størrelserne på min partitionerede harddisk,med Partition Magic, men efter reboot skete der ikke noget og det endte med at jeg måtte resette.

Derefter forsvandt det ene drev. Jeg kan stadig se den inde under disk management, men den står som heatlhy (Unknown partition).

Men drevet kan ikke ses under 'denne computer' osv.

hjæælp :) Hvordan får jeg rettet op det??
Avatar billede nva Praktikant
19. juni 2008 - 15:29 #1
Du kan prøve at genskrive partitionsoplysningerne med Testdisk http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juni 2008 - 15:30 #2
Du kan prøve at bruge en live CD.http://www.helgec.dk/livecd.html
Avatar billede tastatur Nybegynder
19. juni 2008 - 16:31 #3
Jeg prøvede med Testdisk, og det virkede! mange mange tak.
Nva kom først, så du skal lige svare for at få point.
Mvh Tasta
Avatar billede nva Praktikant
20. juni 2008 - 07:51 #4
Glæder mig du fik problemet fixet :)
Avatar billede tastatur Nybegynder
20. juni 2008 - 23:06 #5
Det er mig der takker!