Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 14:58 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

løbende tjeck af e-mail

findes der et program som løbende tjekker om der er kommet e-mail?
Avatar billede prodic Mester
21. juni 2001 - 15:00 #1
og du modtager mails hvorhenne???

lidt vigtigt information.
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juni 2001 - 15:00 #2
Det gør alle email programmer vel ? I Outlook Expres kan du stille det under: Funktioner -> Indstillinger
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juni 2001 - 15:00 #3
Altså hvis der er tale om POP3 kontoer
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:01 #4
jeg vil ikke have outlook express/ Outlook åben hele tiden. Det skal være et der ligger i tray og tjekker efter post.
prodic> har stofanet.
Avatar billede zyclon Nybegynder
21. juni 2001 - 15:02 #5
Outlook tjekker selv hvert 10. minut så længe du har forbindelse til nettet. Du kan selv ændre hvor tit i Funktioner > Indstillinger > Postlevering

/Zyclon
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:03 #6
zychlon> læs: jeg vil ikke have outlook express/ Outlook åben hele tiden.
Avatar billede dade Nybegynder
21. juni 2001 - 15:04 #7
Hvis du bruger ICQ
kan du bare sætte den til at chekke din mail hvert 1 min.

Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:05 #8
dade> ja jeg har icq, men det er ikke et jeg bruger hver dag.
Avatar billede zyclon Nybegynder
21. juni 2001 - 15:06 #9
hotpop: Nej jeg er sq ikke dum er du?...har du nogensinde overvejet muligheden at jeg IKKE havde set det ?!?!?!?

Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:07 #10
zychlon> hvad tror du du får ud af den der attitude??? Slap lige af en anden gang ok?
Avatar billede dade Nybegynder
21. juni 2001 - 15:09 #11
du kunne jo gøre det at du bare satte alle på invisible og så bare lade den ligge nede i tray så kan den tjekke din mails for dig
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:11 #12
ja det må jeg jo så gøre. var bare ude efteret program der kunne tjekke min postkasse UDEN at jeg skulle åbne outlook.
Avatar billede dade Nybegynder
21. juni 2001 - 15:13 #13
ved det godt men det er det bedste jeg kan gør lige nu :)

Håber at du kan leve med det ind til du finder et program der kan gøre det for dig

Dade
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:14 #14
UPS! netsracog zyclon får point da dade også fik:  http://www.eksperten.dk/spm/83552

accepterede ved en fejl.
Avatar billede hotpop Novice
21. juni 2001 - 15:14 #15
dade> jeg må prøve... :)
Avatar billede kapla Nybegynder
21. juni 2001 - 18:38 #16
MSN Messenger kan det du vil have men jeg er ikke sikkert at det virker med en almindelig mail adresse men prøv og se oom det virker :-)

www.msn.dk/messenger
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 20:44 #17
Jeg bruger et lille smart program ,som hedder lydia. Hver gang der kommer mail er der en sød stemme, som fortæller mig, at der er kommet mail, samtidig med at der kommer en lille popup. Dette program kan også læse de første 99 linjer af en mail. Endvider kan man se om det er en forholdsvis stor mail, sådan i relation til hvis der skulle være virus i den. Lydia, kan nemlig ikke angribes af virus. Hvis der er noget der ikke passer programmet, så lukke det simpelhen ned
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 20:45 #18
Man kan også bruge lydia , til en hurtig kvik mail samt hurtig svar.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 20:46 #19
http://www.kabsoftware.com/ manglede jeg at komme med.
Avatar billede pcms Nybegynder
25. juni 2001 - 03:09 #20
hotpop>det kunne da blive meget skægt, mine højtaler vil da danse cancan, hvis jeg skulle have besked om hver mail, men det lyde som et sødt program.
Avatar billede kato Praktikant
02. juli 2001 - 23:38 #21
hotpop.
Mailmoa email-notification kan hentes hos www.moacon.com. Programmet er freeware til forskel fra Lydia. Et fantastisk program med alle de muligheder man kan ønske sig. Virkelig at anbefale.
Kato
Avatar billede kato Praktikant
02. juli 2001 - 23:39 #22
undskyld adressen er:  www.moazon.com
Avatar billede hotpop Novice
03. juli 2001 - 16:34 #23
kato> jeg takker og prøver lige det program.