Avatar billede makalaydk Nybegynder
19. juni 2008 - 08:55 Der er 2 kommentarer

Programmør søges til videreudvikling af CMS-System

Hej derude....

Vi opretter denne post, da vi står og mangler et par dygtige folk, som kunne tænke sig, at deltage aktivt i at videreudvikle det cms-system, der fx ligger bag siderne:

www.makalay.dk
www.vestal.dk
www.modeure.dk
www.golftorvet.dk

Systemet er bygget op helt fra bunden, og indeholder et utal at specielle features. Systemet har dog den ulempe, at det er bygget op omkring en Acces database - dette ønsker vi at omdanne til en MySQL-base.

Derudover arbejder vi hele tiden med at udvikle nye funktioner, der gør den daglige brug af systemet lettere, ikke kun for os, men ligeledes for brugerne.

Vi ligger grundlæggende meget stor vægt på kvaliteten i vores systemer, samt at vores design og googleoptimering er i særklasse.

Da vi efterhånden har udviklet et helt fantastisk CMS-system, ønsker vi at tilbyde andre iværksættere vores system. Det kommer dog ikke til at blive tilbudt på helt samme måde som set tidligere - men alt dette kan du høre mere om til en evt. kommende samtale.

Det skal bemærkes, at vi ønsker at systemet skal udvikles i ASP/ASP.net.

Som udgangspunkt søger vi en række studerende, som har tid og overskud til at ligge en del timer i dette projekt. Men vi har også brug for enkelte fuldtidsmedarbejdere, så hvis du er fristet, skal du bare skrive, så kan vi arrangere en samtale.

Glæder mig til at høre fra dig!

Venligst
Lasse Juhl

+45 51 84 04 11
Juhl@makalay.dk
Avatar billede makalaydk Nybegynder
19. juni 2008 - 09:21 #1
Jeg mente selvfølgeligt mssql, og ikke mysql!
Avatar billede olebole Juniormester
19. juni 2008 - 09:57 #2
<ole>

- og når I nu er igang, så kunne det være, I skulle overveje lidt ændringer. Jeres scripts giver ikke mening sammen med XHTML. Det gør på en måde ikke så meget, da der ikke eksisterer en eneste browser på WWW, der tolker siderne som andet end dårlig HTML-sovs  =)

På den anden side: Er det noget, man skal leve af, skader det næppe, det ser ud, somom man har forstand på det, man laver/leverer  ;o)

/mvh
</bole>