Avatar billede nuri Nybegynder
18. juni 2008 - 23:19 Der er 10 kommentarer

Bluetooth til bærbar

Hej, jeg har lige købt en bærbar:
Acer Aspire 9412WSMi
på venstre side af tastaturet er der en bluetooth knap, når jeg trykker på den står der: No Device på skærmen. nogen der kan fortælle hvordan jeg får det til at virke ?
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
18. juni 2008 - 23:21 #1
Der er sikkert ikke monteret bluetooth på bundkortet. Acer har åbenbart bare brugt samme kabinet til de fleste labtops.

Ellers prøv at se om du kan slå noget til i bios.
Avatar billede ejldk Nybegynder
19. juni 2008 - 00:17 #2
Har præcist det samme problem, bare med en asus.
Jeg ved ikke hvad det skyldes, men har ledt rundt omkring, men kan ikke finde noget sted man kan slå det til, så går ud fra at det er som hyggehesten siger:
"Acer (Asus) har åbenbart bare brugt samme kabinet til de fleste labtops"
Avatar billede peet-49 Novice
19. juni 2008 - 07:15 #3
Er der ikke en knap foran til, at tænde/slukke bluetooth med, er der ingen bluetooth monteret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2008 - 15:18 #4
nuri kom på banen...
Avatar billede nuri Nybegynder
28. juni 2008 - 17:48 #5
det maa jo virke paa en eller anden maade.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
28. juni 2008 - 17:52 #6
Nu har jeg ikke forstand på det, men kan det ikke være fordi de ikke har installeret driveren?
Avatar billede peet-49 Novice
28. juni 2008 - 21:25 #7
Uden driver - ingen bluettooth
Avatar billede nuri Nybegynder
29. juni 2008 - 10:23 #8
peet-49 , det er jeg klar over, men naar man köber en baerbar og man faar at vide at der er bluetooth paa, saa burde man os kunne faa det til at virke, hvordan installerer man driveren?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2008 - 20:04 #9
Har du tjekket enhedshåndtering?
Der skal være et punkt med gult udråbstegn hvis du mangler driver til noget hardware.
Avatar billede nuri Nybegynder
29. juni 2008 - 20:19 #10
jeg er paa ferie lige pt. hjemme 6 august. tjekker det lige naar jeg kommer hjem igen ;)