Avatar billede fuurkan Nybegynder
18. juni 2008 - 18:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Produktnøgle

Hej, min stationær gik ned igår og ville formatere den. Jeg købte Windows XP Home Edition for ca. 1-2 år siden, men min lillesøster har smidt ægthedsbemærket væk så har ikke produktnøglen.

Hvad skal jeg gøre for at få fat på den igen?
Avatar billede summer Mester
18. juni 2008 - 18:50 #1
Hvis du har formateret, eller ikke kan få gang i den stationære, ikke har ægthedsbeviset, tjah så har du et problem. - Ellers er der flere programmer den kan:
http://www.yoursite.dk/index.php?start_from=225&ucat=&archive=&subaction=&id=& ellers ring til Microsoft??
Avatar billede fuurkan Nybegynder
18. juni 2008 - 20:18 #4
Hvad er det der?
Avatar billede summer Mester
18. juni 2008 - 20:33 #5
Jeg tror  karise_larry mener der er nogle der venter på din respons i dine åbne spørgsmål
De øvrige link er til at finde din key.
Jeg tror din lillesøster kommer til at betale en ny licens.
Jeg sørger altid for at sætte min godt fast på kabinettet, hvis den ikke sidder der i forvejen.
Avatar billede osigaard Nybegynder
18. juni 2008 - 21:49 #6
fuurkan

Hvis du endnu ikke har formateret computer og har mulighed for at starte. evt i systembeskyttet tilstand, så downlosd et af de programmer karise_larry foreslår,eller download AIDA32 fra: http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm
installer programmet, så får du mulighed for at gå ind og se din produkynøgle, få den skrevet ned og gemt et sikkert sted. Installation kan udmærket ske fra systembeskyttet tilstand.

Har de formateret, ja så er der vist ikke andre muligheder end at forsøge at købe en ny licens.
Avatar billede osigaard Nybegynder
18. juni 2008 - 22:01 #7
systembeskyttet tilstand = fejlsikret tilstand
18. juni 2008 - 22:05 #8
PS: Begge mine nævnte programmer ka' køres direkte uden 'instalation' - det er bla. fidusen...
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juni 2008 - 07:06 #9
Furkan ved tilsyneladende ikke hvordan man lukker sine spørgsmål, så her kan han læse hvordan man gør.http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Vi har endnu ikke fået at vide om han har formateret? har han ikke det kan jeg skaffe ham sin produkt nøgle.
Avatar billede summer Mester
19. juni 2008 - 09:11 #10
fuurkan -> kom nu lige med respons!
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juni 2008 - 10:57 #11
Jeg glemte at skrive at jeg kan komme ind i oplysningerne selv om komputeren ikke kan starte op.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juni 2008 - 13:46 #12
Sker der noget her? eller er fuurkan smuttet igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 07:56 #13
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 08:42 #14
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Avatar billede summer Mester
29. november 2008 - 19:34 #15
Du kan lige så godt opgive. Han har 5 ud af 7 åbne og det har været debatteret til hudløshed ang. repræsalier over sløve/ligegyldige brugere. Det er ikke tilladt og bliver det heller ikke - desværre. Det kan også bringe min p.. i kog.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 20:20 #16
Du har sikkert ret.
Avatar billede osigaard Nybegynder
29. november 2008 - 20:39 #17
Næste gang den pågældende bruger, render ind i problemer, får han/hun bare svært ved at få hjælp.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2009 - 09:11 #18
Det er bare skønt når det lykkes tilsidst.