Avatar billede askask Nybegynder
21. juni 2001 - 14:34 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Fakturering med kasseklade

Findes der et let program der kan lave fakturaer og som indsætter disse i en kasseklade automatisk, uden at jeg skal rode med konto-numre og lign.
Kassekladen skal indsendes til revisoren, der står for den egentlige bogføring. Der er altså tale om et alternativ til at lave fakturaer og kasseklade i hånden og ikke mere.
21. juni 2001 - 14:36 #1
Ikke mig bekendt !
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 14:38 #2
Jeg forstår ikke helt hvad det skal kunne men prøv:

MS Access

Eller

Concorde C5
21. juni 2001 - 14:41 #3
Concorde C5 kan ikke gøre dette, men der kan laves et eller andet i f.eks. Excel, som kan løse problematikken.
Avatar billede boxter Nybegynder
21. juni 2001 - 19:58 #4
PC Firma fra Circuit Data kan gøre dette.
Du laver blot en faktura, denne overføres til en kassekladde som du så kan eksportere til Excel. Denne fil kan du så sende til din revisor, som så kan indlæse den i deres system.
Se www.circuitdata.dk

Torben
Avatar billede jtt Nybegynder
21. juni 2001 - 21:27 #5
Hej

Der findes også et dansk program, der hedder Kompas - så vidt jeg husker kan det også løse dit problem

mvh

Jan
Avatar billede cooltie Nybegynder
03. juli 2001 - 00:46 #6
Concorde C5 2.0 kan løse dit problem helt uden problemmer....

Ring til LeibergData 21292279 og hør hvad netop du skal bruge....
Avatar billede askask Nybegynder
01. august 2001 - 12:13 #7
Hej og tak for hjælpen.
Jeg har valgt at investerer i et større økonomistyrings-program, så mit spørgsmål er ikke længere aktuelt (for mig).

ASK