Avatar billede badazz Novice
17. juni 2008 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webshop søges

Nogle der kender en god gratis webshop, den skal ikke kunne alverden. og der skal hellerikke være mulighed for betalingskort.. hvad kan anbefales??

Gerne PHP,,

Har kikket på alvisions som de selv hoster, men der er formange fejl som ikke er blevet rettet..

Mvh Brian
Avatar billede olebole Juniormester
17. juni 2008 - 20:32 #1
<ole>

"den skal ikke kunne alverden" >> En webshop, der næsten intet kan, kan skrives på under 5 minutter - men det er næppe godt nok. Hvad skal den kunne?  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
17. juni 2008 - 20:45 #2
Jeg bruger selv den her: http://opensolution.org/quick.cart,en,9.html
Avatar billede badazz Novice
17. juni 2008 - 20:59 #3
Den skal kunne ligge varer i indkøbskurven og bestille de varer der ligger i kurven. og man skal kunne tilføje varer med billeder osv..
Kikker lige på quickcart..
Avatar billede badazz Novice
18. juni 2008 - 09:34 #4
hindbærsnitten -> jeg sidder og leger med quick-cart og det ser jo fint ud.. men jeg kan ikke få den til at oprette varer, den siger jeg skal udfylde alle krævede felter, har du en idé om hvad jeg kunne have glemt.. syntes jeg har udfyldt alt..
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
20. juni 2008 - 07:09 #5
Er du sikker på at der kan skrives til de filer der er nådvendig???

Læs readme.txt

Jeg havde samme problem til at starte med.....
Avatar billede badazz Novice
13. juli 2008 - 00:58 #6
Nu har jeg endelig haft tid til at fortæstte og jeg takker hindbærsnitten for alt hjælp.. der er point til dig..
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
13. juli 2008 - 20:48 #7
Jeg takker.....