Avatar billede casparsen Nybegynder
17. juni 2008 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3 modem

Har lige haft besøg af en sælger fra 3

fedt produkt - hastighed ok men......

Mine brugere skal logge på deres vpn før windows for at
køre login script (kix)

3 Modem kræver at man logger ind på pc før man kan bruge deres dialer (siger sælger og teknikker hos 3)

Nogen der har erfaringer med dette  ??
andre må da have samme behov / problem

eller bare et forslag ??
Avatar billede swiatecki Novice
17. juni 2008 - 16:33 #1
Kan man ikke vælge "log på via opkaldsforbindelse" når man skal logge på?

Ved ikke om dette duer, men det kunne jo være
Avatar billede leif Seniormester
17. juni 2008 - 21:13 #2
Så vidt jeg husker er problemet at 3 bruger et special program til at "ringe op" med, så derfor kan det nemlig ikke lade sig gøre at bruge den løsning som swiatecki foreslår.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at få 3's dialer til at loade, men mener da at have set at Vodafone havde en løsning for det.
Avatar billede casparsen Nybegynder
18. juni 2008 - 08:05 #3
er helt med på at det ikke er en option at logge på via opkaldsforbindelse

talte med en 3 teknikker om det du foreslår  - svaret var det burde kunne lade sig gøre - betryggende !

nogen der har kendskab til andre udbydere  - tdc ??
Avatar billede leif Seniormester
06. oktober 2008 - 08:13 #4
casparsen -> Har du fundet en løsning ?
Avatar billede casparsen Nybegynder
06. oktober 2008 - 09:16 #5
desværre ikke...

skal man logge på skal det foregå delvist manuelt  -  eks bat scrip med pause som brugeren så bare skal aktivere, men det ville være rart at det foregik på samme måde som idag (helt automatisk)
Avatar billede casparsen Nybegynder
18. august 2010 - 15:38 #6
lukketid.....

sidstnævnte er eneste løsning jeg har fundet..