Avatar billede shadowmarik Nybegynder
17. juni 2008 - 14:10 Der er 1 kommentar

Graffikort til Dell optiplex Gx520

Hejsa.
Jeg har et stykke ti ledt efter et 512 mb graffikkort til min Dell optiplex Gx520.
Så her forleden dag fandt jeg et, men er lidt i tvivl om jeg bør købe det da jeg ikke ved om passer til min computer, og om det er ok kvallitet?
så hvis der er nogen der ved noget så måde da godt lige skrive.
(der er kun indgang til low profile i min pc)

Link:http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=444670&searchArea=&Soegeord=low+profile
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
19. oktober 2008 - 15:48 #1
Det kan kun være bedre end det der er indbygget. Blot skal du sikre dig at det kører med den rigtige port. AGP eller PCI-Expres. Det skal passe til maskinen.
De passer ikke sammen.