Avatar billede killermaid Nybegynder
21. juni 2001 - 13:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

200 Point Til LJWeb

Her er 200 Point til LJWeb som tak for hjælpen med shopping systemet.

\\HSN
Avatar billede qzar Nybegynder
21. juni 2001 - 13:49 #1
Ref?
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. juni 2001 - 13:50 #2
Tak Killer :) det er dejligt med \"kunder\" der accepterer hvad man laver i første huk *g*

Som efterfølger til en tidligere løsning til killermaid har jeg opdateret en formmailer... Selve koden er ikke \"kriminel\" at vise her, så here goes.

<?php
    if (!$name || !$street || !$post || !$town || !$phone) {
        header(\"location: error.html\");
        exit;
    }

    $order = \"--- ORDRE START : \".date(\"r\").\" ---\\n\";
    reset ($HTTP_POST_VARS);
    while (list ($key, $val) = each ($HTTP_POST_VARS)) {
        $order .= \"$key : $val \\n\";
    }
    $order .= \"--- ORDRE SLUT ---\\n\\n\";

    $filname = \"ordrer.txt\";

    $fp = fopen($filname,\"a\");
    fputs($fp,$order);
    fclose($fp);

    header(\"location: thankyou.html\");
?>

Principielt gælder det om at køre alle postede variabler ned i en appended fil vha PHP.

/ LJ
Avatar billede killermaid Nybegynder
21. juni 2001 - 13:51 #3
Der er ingen ref. Da jeg havde ham på ICQ i forvejen, og da han lavede en videre-udvikling af et system han lavede til mig for LAAAAANG tid siden... så der må jo egentligt være en ref, men den har jeg ikke lige da det er så lang tid siden... Det er jo heller ikke til dig :))
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. juni 2001 - 13:52 #4
hvilket spm er det?
Avatar billede qzar Nybegynder
21. juni 2001 - 14:01 #5
Hmmmmmmmmmmm..........ljweb>> Jeg troede ikke at du var en behåret blegfed luskebuks men du snyder  åbnenart også...........................................................Eeej slap jeg Jeg JokEr Dig Det Er GodtaGet
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. juni 2001 - 14:07 #6
qzar >> der er meget du ikke ved om mig *g*
Avatar billede qzar Nybegynder
21. juni 2001 - 14:09 #7
*G*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. juni 2001 - 14:12 #8
Hmm... det er da ikke så svært: http://www.eksperten.dk/spm/5283 *GG*