Avatar billede stef_s Praktikant
16. juni 2008 - 21:59 Der er 1 kommentar

12V til radio slår fra?

Er lige igang med at "fjolle" rundt med min Fiesta, og har pillet det dumme fabriks anlæg ud, for at gejle noget skærm i.
Nu er det så lige, at jeg ved der sidder en 15Amp sikring i til 12V radio udtag, men hvis jeg prøver at belaste med ca. 5Amperer, falder Voltene drastisk (fra 14V til 10V) :S
Dog sker dette kun når bilen er slukket, hvis jeg starter den, så den har generator til hjælp, trækker den over de 5Ampere jeg skal bruge i øjeblikket.
Spørgsmålet er så, er der en begrænsning på der sørger for at selve radio udtaget ikke kan trække mere end de 5Amperer?
Batteriet skulle der ikke være galt med, men må teste lidt med en direkte linie fra batteri til mine dimser, for at se, men det virker bare mystisk.
Avatar billede stef_s Praktikant
16. juni 2008 - 22:01 #1
Forresten, Fiestaen er fra 2004, så kan være der er noget "smart" nyt halløj i.